شرکت اچ‌-تی‌-سی با توسعه بازار کارکرد خود به سراغ همکاری با شرکت‌های خودروسازی رفته است و در این راستا سیستمی را طراحی کرده است که می‌توان با کمک آن، خودروهای شرکت آئودی را با عینک واقعیت مجازی اچ-‌تی-‌سی به مشتریان معرفی کرد.

برنامه‌های ویژه اچ‌-تی‌-سی برای صنایع خودروسازی

شرکت اچ‌-تی‌-سی با توسعه بازار کارکرد خود به سراغ همکاری با شرکت‌های خودروسازی رفته است و در این راستا سیستمی را طراحی کرده است که می‌توان با کمک آن، خودروهای شرکت آئودی را با عینک واقعیت مجازی اچ-‌تی-‌سی به مشتریان معرفی کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبر تحلیلی digitimes، بر اساس اظهارات شر وانگ (Cher Wang) به‌عنوان رئیس کمپانی اچ-تی-سی، این کمپانی به‌تازگی قراردادی جدید را با کمپانی خودروسازی آئودی منعقد کرده است. به‌موجب این قرارداد کمپانی آئودی از آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی در فروشگاه‌های بسیار بزرگ و مطرح خود از دستگاه‌های واقعیت مجازی HTC Vive بهره خواهد برد.

مراجعه کنندگان به این فروشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از این دستگاه به بررسی و حتی آزمایش رانندگی اتومبیل‌های شرکت آئودی بپردازند.

او دراین‌باره بیان کرد که این همکاری می‌تواند آغازی برای تسهیل و یکپارچگی فعالیت‌های کسب‌وکار و استفاده از فناوری واقعیت مجازی باشد.

همچنین دستگاه‌های واقعیت مجازی که با نام اختصاری VR شناخته می‌شوند می‌توانند در صنعت مد، پزشکی، آموزش و پرورش، سرگرمی و مراکز رسانه‌ای مورد استفاده قرار گیرند.

به‌علاوه کمپانی اچ‌-تی‌-سی می‌تواند برای ارتقا سیاست‌های دولت و همچنین مبارزه با تروریسم با آژانس‌های دولتی نیز همکاری‌هایی به عمل آورد.

عناوین مرتبط